קידום אתרים

טיפים שימושיים לבעלי אתרים במטרה לקדם את האתר בגוגל

קידום אתרים הינו תהליך הכרחי על מנת לקבל חשיפה עבור האתר שנבנה. מומלץ להיעזר בשירותי קידום אתרים מקצועיים על מנת להפיק את המכסימום מהתהליך. יחד עם זאת אם לא ניתן לקבל שירותים מקצועיים בתחום, לא צריך להרים ידיים. ניתן לעשות זאת גם באופן עצמאי.

קידומו של האתר יקבע גם את עתידו. מטרתו של אתר אינטרנט הוא למשוך את הגולשים לבקר בו. בעודו הגולש מבקר באתר הוא יכול לרכוש את המוצר או את השירות אותו האתר משווק. יחד עם זאת, צריך להבין שללא קידומו של האתר מרבית הגולשים לא ידעו בכלל על קיומו.

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ברשת. מנוע החיפוש של גוגל שולט על תחום בקשות החיפוש באופן בלעדי. טבעי שכל מקדם אתרים שואף לקדם את האתר כך שיגיע למקומות הראשונים בגוגל. במידה והקידום מבוצע על ידי אדם לא מקצועי כדאי לדעת מספר דברים על גוגל.

דבר ראשון, יש להשקיע באופטימיזציה של האתר לצורך קידום אתרים . זחלן (תוכנת סריקה) של גוגל עובד על אלגוריתם מסוים. אלגוריתם זה מתבסס על כך שהאתר עומד בסטנדרטים מסוימים. סטנדרט ראשון שהאתר חייב לעמוד בו הוא סטנדרט ה – W3C . מעבר לכך יש לעמוד גם בסטנדרטים של CSS . בנוסף לכך יש לבנות את האתר בצורה מסודרת. צריך לבנות כותרות ברורות וקצרות עבור כל עמוד ועמוד באתר. יש לכלול מילות חיפוש בכותרות הנ"ל. נדרש גם להשתמש בתגיות META . הדבר יכול לעזור לזחלן של גוגל לסרוק את האתר בצורה נכונה.

דבר נוסף הוא תוכן. גוגל אוהב תוכן איכותי. יש להשקיע בתוכן מגוון ואיכותי כחלק מההליך של קידום אתרים . אחת הצורות המומלצות של התוכן הם מאמרים. יש להשקיע במאמרים איכותיים, עם מילות חיפוש מושתלות. כדאי לשמור על צפיפות מילות חיפוש של כ – 4% מנפח המאמר. גוגל מעדיף תוכן על פני הקוד. יחד עם זאת ברור שאי אפשר לבנות אתר ללא קוד. לכן מומלץ לשמור על יחס של שישים על ארבעים לטובת התוכן.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *